Ennen kuin soitat meille

Toistuvat kysymykset

Kysymys 1

Hanani ei toimi oikein. Keneen voin ottaa yhteyden ja mitä minun tulee tehdä?​​​​​​​

Vastaus

Siihen, miksi hana ei toimi oikein, voi olla monta syytä. Se voi johtua vääränlaisesta asennuksesta.On aina suositeltavaa ottaa yhteys siihen liikkeeseen, josta tuote on ostettu. Liikkeessä sinua osataan neuvoa takuuseen liittyvissä asioissa ja kertoa, mitä sinun tulee tehdä seuraavaksi. Vaihtoehtoisesti voi ottaa yhteyden lähimpään Damixan huoltoedustajaan.​​​​​​​

Kysymys 2

Termostaattini syöttää vain kylmää vettä. Miksi?​​​​​​​

Vastaus

Tämä voi johtua suodattimista liitoksissa. Jos vesi on huonolaatuista, ne saattavat likaantua. Puhdista suodattimet ja asenna ne sitten uudelleen.​​​​​​​

Kysymys 3

Vesihanani juoksuputki on jäykkä eikä se käänny hyvin. Mitä minun tulee tehdä?​​​​​​​

Vastaus

Voitele O-rengastiivisteet silikonilla.Voit pyytää, että paikallinen Damixan huoltoedustaja toimittaa sinulle kätevän silikonipakkauksen.​​​​​​​

Kysymys 4

Olen asentanut hanani, mutta se vuotaa. Mitä minun tulee tehdä?​​​​​​​

Vastaus

Jos hana on uusi, ota yhteys paikalliseen Damixan huoltoedustajaan. Jos hana on vanha, ongelman voi ehkä korjata vaihtamalla kuulayksikön ja kumitiivisteen tai keraamisen käyttöventtiilin. Tämä riippuu siitä, minkä tuotteen olet ostanut.

Katso huoltovideot​​​​​​​


Säätökasetin vaihto


Termostaatin vaihto


Säätökasetin vaihto, sopii Arc 29 hanoihin


Suihkuputken lyhentäminen käyttämällä nippaa 48494

Sopii kaikkiin suihkupaketteihin (ei Akita) ja Pine


Säätökasetin vaihto, G-type 72



Termostaattisekoittimen huolto, G-Type